Profesjonalne pozycjonowanie stron www polega na podjęciu działań, dzięki którym strona WWW zostaje wypromowana na wysokich pozycjach w wybranych przez Klienta wyszukiwarkach internetowych. Internauci przeszukujący sieci internetowe, łatwiej i znacznie częściej trafią na stronę, która została wykonana usługa pozycjonowania, niż na stronę, która jest ciekawa artystycznie i formalnie, ale przez brak e-marketingu ginie w gąszczu innych witryn.
Usługę pozycjonowania wdrażamy w najpopularniejszych wyszukiwarkach zarówno polskich, jak i zagranicznych.
Proponujemy audyt Państwa strony pod kątem jej optymalizacji oraz dostosowania jej do algorytmów, którymi posługują się wyszukiwarki.
Rodzaje umowy
Opłaty za pozycjonowanie stron w Internecie uzależnione są od rodzaju umowy. Również, w mniejszym lub większym stopniu zależą od pozycji, jaką wytypowane słowo kluczowe, zajmie w wyznaczonych na pozycjonowanie wyszukiwarkach.
W zależności od Państwa preferencji oddajemy do dyspozycji wszystkie popularne rodzaje umów na pozycjonowanie funkcjonujących na rynku branży SEO/SEM:
1. Umowa z opłatami zależnymi od wyników – im strona będzie wyżej w wynikach wyszukiwarek, tym opłaty będą wyższe.
2. Umowa ryczałtowa – stała (zryczałtowana) opłata za pozycjonowanie, bez względu na pozycje strony w zleconej wyszukiwarce.
3. Umowa „mix” – niewielka stała opłata miesięczna oraz premia zależna od uzyskanych wyników.
4. Umowa z opłatami zależnymi od wygenerowanego ruchu – umowa kierowana do dużych serwisów/portali gdzie stosuje się tzw. szerokie pozycjonowanie (long tail).
Gwarantujemy pomoc w doborze słów kluczowych oraz optymalizację kodu HTML i PHP pod kątem zgodności technicznej parametrów strony z parametrami robotów sieciowych. Do usługi dodajemy gratis profesjonalne statystyki odwiedzalności, aby określić dokładnie strategię e-marketingową. Jeśli chcesz poznać definicję niektórych pojęć z branży SEO/SEM zobacz słownik SEO.
Pozycjonowanie stron WWW Wrocław
Pozycjonowanie regionalnie to usługa którą kierujemy do firm o zasięgu regionalnym (dot również kilku regionów). Potencjalni klienci takich firm najczęściej poszukują ich produktów lub usług w swojej okolicy. Oznacza to, że w zapytaniach do wyszukiwarek używają nazwy swojej lub najbliższej miejscowości w której spodziewają się znaleźć dostawcę poszukiwanego produktu lub usługi.
W przypadku pozycjonowania lokalnego postępujemy podobnie jak w przypadku zwykłego pozycjonowania, ale optymalizujemy stronę pod kątem pozyskania klienta z regionu. Analizujemy również tylko konkurencyjne strony lokalne.
Jak można się spodziewać z powyższego, koszty pozycjonowania regionalnego są znacznie mniejsze niż koszty pozycjonowania na cały kraj.
Dzięki pozycjonowaniu swojej strony uzyskasz:
- stopniowy wzrost pozycji strony dla słów kluczowych w zleconych wyszukiwarkach;
- co za tym idzie, stopniowy wzrost ruchu na swojej stronie internetowej;
- bardziej pozytywny wizerunek swojej firmy w Internecie;
- budowę wiarygodności marki i jej pozycji rynkowej;
- zamianę nieznanej i przez to bezużytecznej strony WWW w generator zysku.
Poznaj więcej korzyści płynących ze skutecznie pozycjonowanej strony internetowej…