Głównym zadaniem kampanii CPC (takiej jak kampanie Google Ads czy AdKontekst) jest precyzyjne dotarcie do docelowej grupy internautów. Dlatego istotne jest precyzyjne określenie celów kampanii na jej początku. Może to być np. zwiększenie sprzedaży konkretnej grupy towarów, dotarcie do potencjalnych odbiorców w okolicach Berlina czy wręcz do internautów w przedziale wiekowym 30-50 korzystających z internetu w piątki wieczorem.
Jeżeli użytkownik wyszukiwarki wpisze określone ze słów zdefiniowanych jako słowa kluczowe, wtedy wśród wyników poszukiwanych słów – na samej górze albo na dole strony – wyświetlony zostanie odpowiedni link sponsorowany.
Reklama Google Ads to precyzyjne dotarcie do Państwa docelowej grupy internautów.
Linki sponsorowane – za co się płaci?
Linki sponsorowane to reklama internetowa typu PPC (opłata za kliknięcie). Klient zamawiając usługę nie płaci za samo umieszczenie reklamy w google, tylko płaci dostawcy reklamy adwords – Google niewielką sumę za każdym razem, kiedy ktoś dostanie się na jej strony internetowe poprzez kliknięcie w reklamę. Ponadto często dysponujemy kuponami adwords co pozwala obniżyć koszty kampanii.
Na czym my zarabiamy?
W przypadku kiedy Państwa strona nie uzyska żadnych wejść, nie poniosą Państwo żadnych kosztów. Co miesiąc nasza agencja SEM przygotowuje i wysyła szczegółowy raport. Nasi klienci płacą nam tylko za obsługę kampanii od 180 PLN netto miesięcznie. Anhor to agencja interaktywna z jasnymi i przejrzystymi zasadami, a wiedza jest poparta certyfikatami Google.
Jak uruchomić kampanię linków sponsorowanych?
1. Prosimy o podanie nam adresu strony, którą chcą Państwo reklamować poprzez linki oraz podstawowe słowa, przy jakich mają się pojawić linki.
2. Prosimy o określenie dziennego budżetu jaki chcą Państwo przeznaczyć za wejście na stronę WWW poprzez linki sponsorowane.
Kampanie Google Ads – cennik
Stalowy Cena: 200 zł | Brązowy Cena: 220 zł | Srebrny Cena: 240 zł | Złoty Cena: 280zł | Platynowy Cena: 430zł | Diamentowy Ustalana indywid. | |
Kwota budżetu | 100-500 zł | 501-1000 zł | 1001-1500 zł | 1501-2000 zł | 2001-5000 zł | 5001+ |
Liczba słów kluczowych | 3-10 | 11-20 | 21-100 | 101-500 | 501-1000 | 1001+ |
Utworzenie kampanii Adwords | x | x | x | x | x | x |
Propozycja słów kluczowych | x | x | x | x | x | x |
Copywriting tekstów reklam | x | x | x | x | x | x |
Stała optymalizacja kampanii | x | x | x | x | x | x |
Analiza skuteczności słów kluczowych | x | x | x | x | x | x |
Liczbę reklam na frazę/grupę | 2 | 3 | 3 | 4 | 5 | 5+ |
Raporty z przebiegu kampanii | x | x | x | x | x | x |
Kampania Sieci Partnerskiej Google | x | x | x | x | x | |
Utworzenie konta Analytics | x | x | x | x | x | |
Wykluczenie adresów IP konkurencji | x | x | x | x | x | |
Raport Analytics | x | x | x | x | x | |
Śledzenie konwersji kampanii | x | x | x | x | ||
Analiza treści na stronie | x | x | x | x | ||
Reklama na urządzenia mobilne | x | x | x | x | ||
Konfiguracja kampanii remarketingowej | x | x | x | x | ||
Rabat na pozycjonowanie | 3% | 6% | 9% | indywid. | ||
Rabat na wykonanie banerów reklamowych | 3% | 6% | 9% | indywid. | ||
Rabat na wykonanie nowej strony | 3% | 6% | 9% | indywid. | ||
Kampania banerowa w Sieci Partnerskiej | x | x | x | |||
Reklama w YouTube | x | x | x | |||
Wizytówka „Google miejsca” | x | x | x | |||
Kampania produktowa Gratis | x |
Podane ceny są cenami netto (nie zawierają podatku VAT).
W przypadku kampanii w języku innym niż polski lub trwających krócej niż 3 miesiące ceny mogą być nieco wyższe.