Jak co roku portal branży internetowej Interaktywnie.com opublikował raport dotyczący Agencji Interaktywnych w Polsce. W raporcie znalazł się też ranking polskich Agencji Interaktywnych względem obrotów. W sumie w rankingu znalazło się 59 firm. Choć badanie Interaktywnie.com nie obejmuje wszystkich agencji działających w Polsce to jednak, jest w tej chwili jedynym, które na taka skale porównuje obroty branży interaktywnej i jak piszą autorzy: „… taki dobór firm do zestawienia wydaje się być najbardziej racjonalnym.”
Jest nam niezmiernie miło, gdyż w prezentowanym rankingu Anhor zajął 32 pozycję w 2010 roku i 25 pozycję* w 2011 roku. Przy wynikach każdej agencji umieszczono kolumnę z uwagami, które agencja mogła podać wypełniając ankietę. Wynika z niej, że Anhor Sp.j. jest prawdopodobnie jedyną spółką o tak wąskiej specjalizacji (SEO/SEM + sklepy internetowe), z którego to powodu jesteśmy jeszcze bardziej dumni. Jednocześnie mobilizuje to nas do jeszcze większego zaangażowania ku chwale naszych Klientów i polskiego Internetu 😉
*) w badaniu za 2011 rok większość agencji (w tym Anhor) nie podała pełnych danych, gdyż badanie odbywało się przed księgowym zamknięciem roku.